MAGAZINELE NOASTRE

BRĂILA MALL

Com. Chiscani, sat Vărsătura,
str. Principală nr. 4B, Promenada Mall

NOUA LOCAȚIE

Str. Eremia Grigorescu, Nr 40, bl 5A,
parter (intersecția Bulevardului Dorobanților cu Str. Gării)

INFORMAȚII UTILE

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum plasez o comandă?

Pentru a plasa o comandă, tot ce trebuie să faci este să urmezi câțiva pași simpli:

  1. Caută produsul pe care îl dorești. Poți căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând prin meniul afișat în stânga;
  2. Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin selectarea butonului “Adaugă în coș”;
  3. Introduce-ți detaliile de livrare;
  4. Dacă ești un client nou, va trebui să îți creezi un Cont de client completând informațiile solicitate.
  5. Ai deja cont? Trebuie doar să te loghezi, să alegi modalitatea de livrare și plată.
  6. Nu dorești plasarea comenzii cu cont, acum ai aceasta posibilitate selectând butonul „Continuă fără cont”
  7. Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizează comanda”.
    La scurt timp clickul acestui buton vei primi un email prin care se confirmă înregistrarea comenzii.

Dacă ai nevoie de asistență în finalizarea comenzii, nu ezita să ne contactezi prin email: office@urbanopticline.ro sau telefon 0770 907 231

Vrei sa intri în legatură directă cu noi?

Dacă ai nevoie de mai multe informații, suntem aici sa îți răspundem la orice solicitare.

Ne poți contacta telefonic la 0770 907 231 in intervalul 10:00 – 22:00 de luni până duminică, sau pe email la office@urbanopticline.ro

Cum este livrată comanda mea?

Comanda va ajunge la tine prin curier rapid la adresa specificată în comandă sau poți alege să o ridici dintr-un magazin URBANOPTIC (în aceeași zi dacă produsul este în stocul magazinului).

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc sau 5-10 zile pentru comenzile care fac parte din categoria comenzilor speciale.

Cum plătesc comanda mea?

Poți plăti comanda ta Ramburs la livrare: plătești numerar la curier în momentul primirii coletului. În cazul în care comanda ta este expediată în două colete separate, va trebui să plătești rambursul aferent fiecărui colet în parte.

Poți alege Plata cu Cardul pe site, în momentul lansării comenzii: acceptăm carduri Mastercard, Maestro sau Visa.

Dacă tranzacția cu cardul este aprobată, suma va fi blocată imediat pe card, iar tu vei primi o confirmare a comenzii pe adresa de email. În cazul în care returnezi vreun articol, soldul debitat va fi restituit pe card.

Dacă tranzacția cu cardul nu este aprobată, vei fi contactat de către un consultant URBANOPTIC în vederea finalizării comenzii.

Te rugăm să contactezi banca sau emitentul cardului dacă ai întrebări referitoare la acest aspect.

Cum mă pot programa pentru consult?

Programează-te online pentru o consultație apăsând butonul Programează consult gratuit din site-ul nostru www.urbanopticline.ro .

Vei primi o informare pe email cu data, ora și locația aleasă pentru efectuarea consultului.

PROGRAMEAZĂ O ÎNTÂLNIRE

CONTACTEAZĂ-NE PENTRU ÎNTREBĂRI