Capitolul I : Prezentare generala
Acest magazin online (www.urbanopticline.ro) este deținut de către S.C. FLOR OPTICAL S.R.L., [J9/247/2021 | CIF 43901451], cu sediul în Cal. Călărașilor nr. 323, bl. 1, sc.8, ap.139, cam.1. În timpul navigării site-ului, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. (denumit in continuare “urbanoptic”) www.urbanopticline.ro include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru utilizatorii care accepta termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document. Vizitând online magazinul nostru și/sau cumpărând orice produs din magazinul nostru, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționale menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor utilizatorilor magazinului nostru online, incluzând fără limitare utilizatorii care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut. Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării magazinului nostru online. Accesând sau utilizând orice parte a magazinului nostru online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea magazinul nostru online și nu veti putea proceda la achizitionarea produselor afisate pe site-ul nostru. Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată magazinului online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe site-ul nostru. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările.
Excluderea răspunderii:
Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, urmare a accesării paginii noastre. Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu unul dintre operatorii noștri pe adresa de e-mail office@urbanopticline.ro
Capitolul II : Drepturi de autor si proprietate intelectuala
Întregul conținut al site-ului urbanopticline.ro este aparat de Legea privind dreptul de autor şi drepturile conexe şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială – elemente de grafică web, imagini, texte, grafice, simboluri, scripturi, programe și alte date – sunt proprietatea S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. și a furnizorilor săi. Folosirea fără acordul scris al S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare. Utilizarea pe site-ul https://urbanopticline.ro/ a oricărui nume de marca înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. www.urbanopticline.ro nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conţinutului site-ului. Nu aveți dreptul să transmiteți orice tip de viruși informatici ori orice cod sursă de natură distructivă. Orice încălcare a Termenilor și Condițiilor va avea ca rezultat încetarea Serviciilor pentru dumneavoastră şi suportarea consecinţelor de ordin financiar. Pentru sesizari va rugam sa raportati eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site la adresa office@urbanopticline.ro.
Capitolul III: Termeni si definitii
Magazinul online – se referă la www.urbanopticline.ro, Site: aduce referire la magazinul online, respectiv www.urbanopticline.ro Serviciu – reprezintă un serviciu (altfel cunoscut ca avantaj) oferit de către S.C. FLOR OPTICAL S.R.L., Clientului, pentru o perioadă determinată de timp, ca urmare a unei plăți confirmate Client – persoana fizică sau juridică care a finalizat sau in curs de procesare o plata confirmată, urmând procesul de cumpărare a unui produs și / sau Serviciu pe magazinul online Contract – o comanda confirmata de catre vanzator. Bunuri – orice produs inclusiv documentele menționate în comanda, care urmează a fi furnizate de către vanzator Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare între vanzator și cumparator prin care acesta din urma transmite catre vanzator, prin intermediul SITE-ului, sau telefonic intentia sa de a achizitiona produse/servicii de pe SITE. Specificatii – toate specificatiile și/sau descrierile bunurilor asa cum sunt precizate în comanda Comentariu – apreciere sau observație critică cu referire la un produs și / sau Serviciu; Depunere – împărtășirea a unor date cu caracter personal a Utilizatorului cu magazinul online; Exemplu: abonarea la newsletter (împărtășirea adresei de e-mail); Documentație – prezentele Termeni și Condiții, incluzând si politicile S.C. FLOR OPTICAL S.R.L.. afisate pe site-ul www.urbanopticline.ro Link – se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul magazinului online care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi; Click – angajarea unui link sau crearea unei activități pe magazinul online; Exemplu: navigarea generală a site-ului; Curier – orice persoana de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid; Cont – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail sau dupa caz, un nume utilizator si o parola care permit unui singur cumparator accesul la zone restrictionate ale SITE-LUI prin intermediul caruia se face accesul la informatiile furnizate de cumparator pentru comanda in curs, pentru comenzile anterioare sau in cadrul procesului de reactualizare a informatiilor aferente contului. Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: newsleter e-mail, webpush etc) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produsele vizualitate sau achizitionate de pe SITE, informatii cu privire la oferte sau promotii, informari cu privire la produse adaugate in sectiunea „Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie. Contract la distanta– conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestari de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la momentul in care este incheiat contractul; Newsleter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, promotiilor ori evenimentelor desfasurate de catre vanzator sau de catre un partener al societatii intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. cu referire la informatiile continute de acesta;
Capitolul IV: Conditii generale
Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră conform legilor României.. Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea utilizatorului sau clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre S.C. FLOR OPTICAL S.R.L Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.urbanopticline.ro. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, utilizatorul sau clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului sau oricarui tert cu care S.C. FLOR OPTICAL S.R.L are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Capitolul V Prelucarea datelor personale
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comanda, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, comentarii produse, etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre. Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al URBAN OPTIC se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de URBAN OPTIC, in calitate de operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Protectia datelor personale” disponibila aici PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL URBAN OPTIC se obliga la respectarea principiilor prevazute de legislatia aplicabila protectiei datelor cu caracter personal. In sensul prezentului contract, datele care fac obiectul prelucrarii se pot referi la: nume si prenume, adresa de e-mail, adresa de domiciliu/livrare si numarul de telefon. Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele. Prin crearea unui cont sau/si plasarea unei comenzi, cumparatorul are dreptul de a isi exprima sau nu acordul cu privire la abonarea la newsleter sau mesaje de marketing direct telefonice/sms. Datele preluate de la cumparator, ca persoana vizata, in scopul expedierii de newsletere/mesaje de marketing direct pot fi folosite de catre URBAN OPTIC doar daca s-a obtinut consimatamantul expres in limitele Politici de Confidentialitate. Dezabonarea de la newsleter/mesaje comerciale se poate face in orice moment si nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.URBAN OPTIC isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va transmite astfel de e-mailuri/sms-uri cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice cumparator care si-a exprimat anterior expres consimtamantul de a primi newsleter/sms-uri, fara niciun angajament ulterior din partea URBAN OPTIC, sau a vreunei notificari prealabile. Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare urbanopticline.ro, în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. URBAN OPTIC nu este responsabilă și nu își va asuma nicio răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte. URBAN OPTIC se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal. URBAN OPTIC se obliga sa inceteze prelucrarea datelor, in conformitate cu prevederile din Politica de Confidentialitate, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala care impune prelucrarea in continuare a datelor sau exercitarea unor drepturi in instanta si/sau in fata autoritatilor publice cu atributii de control.
Capitolul VI : Utilizarea de cooki-uri
urbanopticline.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul utilizatorului, conţinând informaţii despre utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul vizitatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru va rugam sa accesați politica de cookie-uri
Capitolul VII : Comandarea Produselor
Anumite produse pot fi disponibile exclusiv in magazinul online www.urbanopticline.ro. Aceste produse sau Servicii pot avea stocuri limitate și pot fi returnate sau schimbate numai conform Politicii de Returnare. Garantăm că am făcut toate eforturile pentru a publica cât mai cu exactitate caractersticile, produsele și elementele produselor care sunt disponibile in magazinul online. Însă, nu putem garanta că monitorul/ecranul calculatorului/laptopului dumneavoastră va afișa caracteristicile cu exactitate conform produsului. Produsele cumparate prin intermediul www.urbanopticline.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului. Comandarea produselor se face ori direct pe site-ul urbanopticline.ro, ori prin telefon la numărul: 0770 907 231, număr de telefon taxabil conform operatorului dvs. de telefonie ori prin e-mail la adresa office@urbanopticline.ro . Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea bunurilor și/sau serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adaugat în coșul de cumpărături, un bun și/sau un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui bun/serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a bunului/serviciului. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea cumpărătorului. În cazul în care un bun și/sau serviciu comandat de către cumpărator, nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa clientul/cumparatorului asupra acestui fapt și va returna în contul cumparatorului contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile lucrătoare de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului. Contractul se consideră încheiat între societatea S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. și client în momentul primirii de către client de la Urban Optic, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere/ridicării din Showroom a Comenzii. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email și/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii din Showroom, fără atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese. În vederea onorării comenzilor dumneavoastră, subscrisa vom depune toate eforturile rezonabile în acest sens. Cu toate acestea, vânzătorul nu va putea fi atras la răspundere în situația în care produsele nu se mai regăsesc în stoc. Într-un asemenea caz, subscrisa vom contacta cumpărătorul într-un termen rezonabil pentru a-i comunica această situație și pentru a-i oferi alternative în vederea deblocării situației: fie vă propunem produse similare, fie vă vom returna banii. Dacă nu vă putem contacta, atunci comanda dumneavoastră va fi anulată și vă vom restitui întreaga sumă de bani achitată.
Capitolul VIII : Limitarea raspunderii pentru produse si/sau servicii
Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau a comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar, S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. oricărui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. de la acest client. La sfatul personalului nostru specializat, pentru motive temeinice, subscrisa avem dreptul de a accepta sau de a refuza comanda dumneavoastră. Dacă personalul nostru specializat consideră că, înainte de a accepta comanda dumneavoastră, este necesar să vă contacteze, atunci aceștia vor avea acest drept ca urmare a plasării comenzii dumneavoastră. De asemenea, aceștia vor putea să vă ceară să trimiteți reteța scrisă prin e-mail sau poștă, să le furnizați datele de contact ale opticianului ce v-a prescris rețeta sau să refaceți consultul optometric.
Capitolul XIX Limitarea raspunderii pentru preturi
Prețurile prezentate includ TVA (19% sau 9%, în funcție de produs), însă nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site acest lucru. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau, în cazul comenzilor cu plată online direct cu cardul de credit, acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Nu există o limită minimă de preț a comenzii. Prețurile pot fi modificate fără a se proceda la o comunicare în acest sens în prealabil, cu respectarea dispozițiilor legale aplicabile. În cazul ofertelor/vânzărilor promoționale se va specifica perioada de valabilitate a acestora, cu mențiunea că acestea sunt valabile numai în limita stocului disponibil. Promoțiile/soldările sunt marcate corespunzător prin folosirea sintagmelor „promoție“, „soldare“ sau sintagme asemănătoare precum „promo“, „ofertă“ etc. Acestea au, de asemenea, specificată perioada de derulare sau valabilitatea în limita stocului disponibil. Subscrisa S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. va aplica în mod corespunzător dispozițiile legale aplicabile în cazul vânzărilor cu preț redus. Dacă doriți să achiziționați produse din magazinul nostru online, dar găsiți același produs (cu aceeași cantitate) la un preț mai bun la un alt comerciant online, înregistrat în România și plătitor de TVA, ce vinde prin intermediul propriului magazin online (nu se iau în considerare site-urile de anunțuri), contactați echipa de Customer Service la adresa de e-mail office@urbanopticline.ro sau telefonic, la numerele afișate pe site, și specificați site-ul sau link-ul exact unde ați găsit un preț mai bun. Personalul de la Customer Service va încerca să vă ofere același preț sau chiar un preț ușor mai scăzut, ori cadou un produs (picături 10ml sau soluție de întreținere 100 ml), ori transport gratuit pentru comanda dumneavoastră. Menționăm că nu este posibil ca întotdeauna să putem oferi un preț mai scăzut sau să egalăm cel mai bun preț din piață. Dacă sunteți deja clientul nostru și ați achiziționat în ultimele 24 de luni cel puțin 4 cutii cu lentile de contact, contactați echipa de Customer Service la adresa de e-mail office@urbanopticline.ro sau telefonic, la numerele afișate pe site. Acesta va avea posibilitatea să vă ofere cadou un produs ori transport gratuit pentru o nouă comandă, de cel puțin 90 lei. Acest lucru nu se poate cumula cu alte discounturi sau promoții. Pentru o achiziție de minim 800 lei pentru lentile de contact sau soluții și accesorii, contactați echipa de Customer Service pentru o ofertă personalizată.
Capitolul X Procedura de comanda
Prin apăsarea butonului “Adaugă în coș” produsul în cauza ajunge în coșul virtual de cumparaturi. Pentru unele Produse va fi necesar să introduceți specificatiilor acestora (ex. dioptrii, raza de curbura, etc.). În cazul în care doriți sa achizitionati rame de ochelari împreună cu lentile, aveți posibilitatea de a adăuga lentile în conformitate cu rețeta dvs., precum si alte specificații ale lentilelor (tratamente pentru lentila, grosime). Produsele din coșul virtual de cumparaturi pot fi vizualizate oricand, dacă faceți click pe iconul “Coșul meu” situat în dreapta sus a paginii de web. Aici aveți posibilitatea să ștergeți eventualele produse nedorite, respectiv aici puteți defini cantitatea de produse din care doriți sa cumparati mai multe bucăți. Prin apăsarea butonului “Continua”, veți fi redirectionat catre pagina de check out unde va trebui să completați datele dvs. necesare plasării comenzii (facturare, livrare/ridicare din magazin, contact) dacă nu aveți deja un cont, sau va conectati la contul dvs. Tot în această secțiune veți avea posibilitatea de a selecta modalitatea de plata disponibilă. În cazul în care ați optat pentru plata online, cu card bancar sau în rate, prin apăsarea butonului “Finalizează comanda” veți fi redirectionat catre pagina furnizorului de servicii de plată online Netopia mobilPay. Mai multe despre termenii și condițiile Netopia mobilPay gasiti aici: mobilpay.ro/terms. Completarea tuturor informațiilor solicitate în formularul de comanda sunt necesare pentru procesarea corectă și eficientă a comenzii plasate de catre dumneavoastra precum si in vederea executarii contractului la distanta. Dacă adresa de livrare nu este aceeași cu adresa de facturare, puteți modifica prin butonul “Adaugă o adresă nouă”. Dacă doriți ca facturarea să se facă pe firmă, bifati optiunea “Persoana juridica” din sectiunea “Detalii facturare”. În urma finalizării comenzii veți primi un e-mail automat la adresa de email indicată de dvs. Acest e-mail confirma înregistrarea comenzii reușite și trimiterea mai departe către noi. Cumparatorul ia la cunostinta ca, după efectuarea comenzii de pe site, și după confirmarea telefonică sau prin email de către un angajat, intre parti intervine un contract electronic de vanzare-cumparare, respectiv de livrare, încheiat pentru produsul comandat. Produsele cuprinse in cadrul comenzilor acceptate de catre Vanzator vor fi livrate conform conditiilor stipulate privind plata si livrarea. Cumparatorul poate anula o comanda inainte de a primi mesajul de notificare a livrarii, prin transmiterea unui email catre office@urbanopticline.ro sau la numarul de telefon 0770 907 231 in timpul programului de lucru Luni – Duminică 10:00-22:00. Produsele realizate la comanda, respectiv ochelarii efectuati in conform itate cu specificatiile clientului (prescriptie) nu beneficiaza de drept de anulare pana la implinirea termenului oferit de catre operatorii nostri. URBAN OPTIC isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea totala sau partiala a unei comenzi efectuata de catre Cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilate daune – interese, in urmatoarele cazuri: produsele nu exista in stoc, plata nu este finalizata, datele furnizate de catre client/membru sunt incomplete sau incorecte, activitatea cumparatorului poate produce daune de orice natura societatii S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. sau partenerilor acesteia, exista una sau mai multe comenzi confirmare si neridicate. Urban Optic își rezervă dreptul de a anula comanda efectuată de către client, în termen de 72 de ore de la notificarea clientului prin email și/sau SMS despre disponibilitatea ridicării comenzii din Showroom, fără atragerea a niciunei obligații ulterioare a vreunei părți față de cealaltă parte sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese. Urban Optic nu va avea nicio raspundere fata de Cumparator sau orice parte terta pentru eliminarea oricarui produs de pe Site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest Site.
Capitolul XI Limitarea raspunderii pentru livrare
Livrarea produselor are o arie de extindere națională și, astfel, se va face oriunde în România. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților. Livrarea produselor va fi gratuită oriunde în țară pentru comenzile care au o valoare de minim 500 RON (inclusiv TVA). Pentru comenzile mai mici de 500 RON (inclusiv TVA) se va aplica un tarif de livrare în cuantum de 25 Lei (inclusiv TVA) pentru orice localitate din țară pentru livrarea prin curier, respectiv 8 Lei (inclusiv TVA) pentru livrarea în punctele de livrare easybox (vezi aici punctele de livrare). link Produsele marcate cu „Livrare Gratuită” beneficiază de livrare gratuită oriunde în țară, indiferent de valoarea comenzii, atât prin curier, cât și în punctele de livrare easybox. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din cauze de forță majoră, independente de S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, grave, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră, conform uzanțelor legii românești. În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. Dacă nici de această dată clientul nu este găsit la adresa indicată și la ora stabilită, comanda va fi anulată și produsul returnat la sediu. În toate aceste situații, subscrisa nu poate fi trasă la răspundere de către cumpărător, acesta neputând să pretindă daune-interese care să acopere eventualele prejudicii ce i-au fost produse de cauze de forță majoră.
Capitolul XII Limitarea raspunderii pentru plata
Plata produselor comandate conform acestui Contract cu Clienții se poate efectua în avans sau la livrarea produselor. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans. Plata în avans se poate realiza prin card online sau prin ordin de plata; dovada plății trebuie trimisă către S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. la adresa de e-mail office@urbanopticline.ro . Livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. Plata în avans se consideră și plata cu ajutorul cartii de credit online. În acest caz, S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. va solicita procesatorului de plăți electronice confirmarea securității și a validității tranzacției și, de asemenea va efectua verificări suplimentare acolo unde este cazul, înainte de livrarea produselor. În cazul vânzării cu plata în avans, produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar, livrarea nu va fi realizată.
Capitolul XIII Limitarea raspunderii pentru plata
CERTIFICAT DE CALITATE Ochelarii de soare comercializați de S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. respectă standardele Directivei Privind Protectia Personala a Ochilor ECC Directive 89/686 CEE. Toate dispozitivele medicale comercializate de S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. sunt conforme cu Directiva Europeana 93/42/EEC Privind Dispozitivele Medicale. GARANȚIE Produsele comercializate de S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. au fost testate și avizate, corespunzător exigențelor directivelor europene și a legislației aplicabile, dar pentru ca utilizarea lor să nu vă creeze probleme, sunt necesare o folosire și o întreținere în conformitate cu instrucțiunile de utilizare aferente, și mai ales conform indicațiilor medicale/de specialitate primite în acest sens. La solicitarea garantiei se va prezenta certificatul de garanție împreună cu factura de achiziție/bonul fiscal în original. Termene de garanție comercială: Ochelarii de vedere: 24 luni, în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția este oferită pentru calitatea materialului, precizia de execuție și calitatea tratamentelor. Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de către S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. respectă principiile ISO 8980/2004. Garanția cade în sarcina producătorului. Montajul lentilelor aeriene (pentru ochelari): 90 zile, în condițiile utilizării corespunzătoare. Rame de vedere şi ochelari de soare: 24 luni în condiţiile utilizării corespunzătoare sau termenul specificat în certificatul de garanţie. Garanţia acordată de furnizor se referă numai la deficienţe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse, descoperite în condiţiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări, nu sunt acoperite de garanţie, fiind considerate efecte ale unei întreţineri necorespunzătoare. Lentile de contact, soluţii și accesorii pentru lentilele de contact: Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă. Toate aceste produse se vor manevra în mod corespunzător cu indicațiile primite și vor fi întreținute cu soluțiile adecvate. În cazul unor defecte de fabricație, produsele sunt trimise de client către urbanopticline.ro. Produsele vor fi inspectate de către furnizorul/producătorul acestora, iar în cazul în care acestea se dovedesc a fi defecte, clientului i se vor înlocui produsele sau va primi contravaloarea acestora. Vă rugăm să rețineți că acest proces poate dura până la două luni, inclusiv timpul de transport. Unele lentile vor trebui trimise în străinătate pentru analiză, fapt care poate avea un impact, în lungimea acestui proces. Când o eroare de fabricație este recunoscută, vă vom trimite noi lentile cu aceeași combinație de parametri, fără taxă de transport. Dacă, totuși, se determină că nu există nici o eroare de fabricație, nu vă putem rambursa lentilele sau trimite o nouă pereche. Garanția lentilelor de contact acoperă următoarele probleme apărute:
Zgârieturi din fabricaţie pe suprafaţa lentilei; ciupituri ale lentilei, pete pe suprafaţa lentilei; Vă rugăm să inspectați cu atenție lentilele înainte de a desigila blisterele în care sunt așezate. Pentru acoperirea acestor garanții este nevoie ca lentilele sa fie trimise la noi sigiliate pentru a constata defectul. In cazul în care acestea nu sunt sigilate în blistere, se consideră a fi vorba despre manevrarea necorespunzătoare din partea
Diferenţe de putere dioptrică faţă de dioptria înscrisă pe ambalaj – pentru rezolvare acestui tip de reclamație este necesar ca mai întâi să ne trimiteți o copie a rețetei dumneavoastră oftalmologice în care să apară următoarele date și care să corespundă cu tipul de lentile de contact comandate: dioptria sferică, dioptria cilindrică, axul, adiția, raza de curbură, tipul de lentilei.
Garanţia lentilelor de contact nu acoperă: prescripţia şi adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact; defecte survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc); defecte survenite în urma întreţinerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafaţa lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc), nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile, nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate Nemulțumirea în legătură cu o nouă marcă de lentile – Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandat de către un specialist, implica riscul ca acesta să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Pentru menținerea sănătății ochilor dumneavoastră, vă sfătuim să solicitați medicului oftalmolog sau opticianului probarea lentilelor dorite și acordul specialistului pentru purtarea lor. În cazul în care medicul nu dispune de lentile de probă, vă recomandăm să mergeți cu lentilele achiziționate (înainte de prima aplicare pe ochi) la consult, ca medicul oftalmolog să verifice adaptarea și să-și dea acordul pentru folosirea lor. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare, ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact. De asemenea, lentilele de contact pot fi returnate numai în cazul în care blisterele sunt sigilate și nedeteriorate. Nemulțumirea față de efectul de culoare obținut prin purtarea lentilelor colorate – Efectul final al purtării lentilelor de contact colorate este foarte subiectiv și poate varia în funcție de numeroase condiții și influențe. În primul rând, efectul va fi influențat de pigmentarea ochilor. În al doilea rând, ea poate fi influențată de factori externi, cum ar fi condițiile de lumină, make-up si alegeri vestimentare. Mai mult decât atât, tipul de lentile de contact colorate (de amplificare a culorii naturale sau opace) poate produce un rezultat diferit în acoperirea culorii naturale a ochilor. Deoarece este imposibil să se prevadă rezultatul pentru fiecare individ, nu putem oferi o rambursare pentru lentilele colorate, dacă sunteți nemulțumit de rezultat. TERMENUL DE GARANŢIE pentru produsele menţionate este de 24 luni, cu excepţia produselor pentru care există o garanţie specifică. Garanția se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricaţie sau vicii ascunse şi îşi pierde valabilitatea în cazul utilizării necorespunzătoare al produselor. În vederea acceptării garanţiei, vă rugăm să păstraţi factura sau bonul fiscal, să returnați produsul împreună cu un formular de reclamație specific, completat integral. Produsele cumpărate prin intermediul acestui site beneficiază de garanția practicată de producătorul fiecarei mărci în parte, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, fiecare produs va fi însoțit de certificatul de garanție al producătorului, importatorului, furnizorului sau al comerciantului (S.C. FLOR OPTICAL S.R.L.). Documentul fiscal pe care îl primiţi împreună cu marfa poate servi în acelaşi timp şi ca certificat de garanţie. Toată responsabilitatea defecțiunilor și repararea produselor revine în sarcina importatorului, furnizorului sau al comerciantului, în funcție de cine eliberează certificatul de garanție. În cazul în care produsul defect nu se mai fabrică și nici nu poate fi reparat atunci vă oferim posibilitatea înlocuirii cu un produs similar sau returnarea integral a valorii achitate. În cazul în care se acceptă înlocuirea cu un produs similar,S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. se obligă să vă restituie diferența de bani dacă produsul oferit pentru înlocuire are un preț mai mic, iar dacă prețul este mai mare atunci diferența de preț este suportată de clientul final. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite deS.C. FLOR OPTICAL S.R.L. oricarui client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. de la acest client. GARANŢIA LEGALĂ DE CONFORMITATE este acordată potrivit dispoziţiilor din Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor și garantiile asociate acestora. Răspunderea vânzătorului privind garanția legală de conformitate, potrivit prevederilor art. 9 – 14 din Legea 449/2003, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la data livrării produsului . Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată Lipsa de conformitate se remediază prin reparare sau înlocuire, în mod gratuit, inclusiv pentru garanţia comercială. Perioada de remediere pentru garanţia legală de conformitate este de maxim 15 zile calendaristice din momentul informării vânzătorului de către consumator. În cazul reparării produsului în temeiul garanției legale de conformitate, în acesta vor fi montate numai piese noi. Perioada de remediere pentru garanţia comercială va fi stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare defectele semnalate, natura produselor, durata medie de utilizare, precum şi specificaţiile tehnice ale producătorului. Prezentele reglementări privind garanția produselor sunt întocmite conform prevederilor Legii nr.449 din 12.11.2003 și nu afectează celelalte drepturi ale consumatorului, prevăzute de Legea nr.449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, de Ordonanţa nr.21/1992 privind protecţia consumatorilor ori de orice alte acte normative, inclusiv acte normative europene, ce privesc drepturile consumatorilor. În vederea soluționării în mod eficient a reclamațiilor dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a vă solicita documentele necesare pentru a dovedi îndeplinirea condițiilor prevăzute la punctul 3 – ”Obligațiile clienților”. În acest sens, după primirea reclamației, vă putem solicita, fara a ne limita insa la acestea, urmatoarele: Prescripția, nu mai veche de 12 luni, pentru ochelari, respectiv pentru lentilele de contact, dupa caz, oferita de un personal specializat competent; Notele adiționale ale prescripției optometrice, dacă acestea exista. Pentru a va asigura de o corecta și eficienta solutionare a reclamatiei formulate, avem rugamintea de a ne transmite informatiile solicitate intr-un termen rezonabil, dar care nu poate depasi 5 zile calendaristice.
Capitolul XIV Limitarea responsabilității pentru comentariile utilizatorilor
Utilizatorii care viziteaza site-ul urbanopticline.ro pot face comentarii la adresa acestuia și a produselor pe care le oferă. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. nu va purta responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată să plateasca vreun fel de despagubiri pentru orice formă de daună produsă prin astfel de comentarii sau comunicări. În cazul trimiterii unor materiale/documente, altele decât cele legate de procesul de cumpărare/vânzare a unor produse, se consideră că utilizatorul conferă societății S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. și afiliaților/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a le folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum și dreptul de a o distribui oriunde în lume, prin orice mijloc. Utilizatorul garantează că are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, să nu cauzeze prejudicii niciunei persoane.S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. nu își asumă nici o responsabilitate privind posibilele daune provocate de folosirea conținutului acestor comentarii de către utilizatorii site-ului, ele fiind oferite sub aceeași limitare a responsabilității ca și restul conținutului de pe site.
Capitolul XV Limitarea responsabilității pentru linkuri către alte site-uri, server, browser
Site-ul urbanopticline.ro este găzduit pe servere de tipul „Shared Hosting“. Societatea S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. nu va putea fi facută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site, indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. nu va putea fi facută răspunzatoare pentru erorile apărute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului urbanopticline.ro. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor care pot fi accesate prin legături (link-uri) de pe site-ul urbanopticline.ro. Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.
Capitolul XVI. Facturare
Sunteți de acord să oferiți informații actualizate și complete pentru o facturare și livrare corectă și fără situații extraordinare. Sunteți de acord să actualizați imediat și fără ezitare datele contului de client deținut și alte informații, incluzând adresa de e-mail, adresa de facturare, numarul de telefon, pentru ca www.urbanopticline.ro să proceseze corect și complet, tranzacțiile și pentru a vă contacta dacă necesitatea apare.
Capitolul XVII Politica de returnare
La www.urbanopticline.ro satisfactia clientilor este o prioritate. Dacă ați greșit comanda sau nu sunteți pe deplin mulțumit de produsele cumparate, atunci aveți dreptul de a returna produsele în termen de 30 zile calendaristice de la recepționarea lor, în conformitate cu Politica de returnare. Conform Ordonantei de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță: Consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 30 zile calendaristice incepand de la ziua în care intra în posesia fizica a produsului.
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul e).
Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat cu toate accesoriile.
Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ochelari de vedere confecţionati după prescripţie), conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul c. Sunt exceptate de la dreptul de retragere.).
Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare (zgarieturi, lovituri), de uzura sau de consum si vor fi verificate pentru a determina integritatea acestora. Nu vor fi acceptate produse care prezinta seriile sterse complet sau partial. In caz contrar, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul sau de a percepe o taxa de aducerea produselor la starea intiala. Pentru mai multe informații cu privire la dreptul de retragere ne puteți contacta la nr. de tel. 0770 907 231 ( Luni-Duminică: 10:00 – 22:00,). Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalitatii de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Pentru returul produselor achizitionate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, va rugam sa trimiteți un e-mail pe adresa office@urbanopticline.ro în care sa completati datele menționate mai jos:
Model Formular Retur:
Către: S.C. FLOR OPTICAL S.R.L., Cal. Călărașilor nr. 323, bl. 1, sc.8, ap.139, cam.1, Brăila
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse………………………………… Informații despre vanzarea produselor / prestarea serviciilor:
Număr comandă: ………………………………………
Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data …./…./…………. *;
Numele clientului ………………………………………
Adresa clientului ………………………………………
Contul IBAN
Data: …./…./…………. Semnătura clientului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie) (*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz. Ulterior, vom trimite curierul pentru a ridica coletul de la dvs. Acesta se va expedia către S.C. FLOR OPTICAL S.R.L., Cal. Călărașilor nr. 323, bl. 1, sc.8, ap.139, cam.1, Brăila
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de urbanoptic numai dacă în prealabil ați anunțat returnarea produselor pe adresa de e-mail menționată mai sus. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plata ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele, pentru a putea efectua recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate. Orice produs pe care îl veți returna trebuie sa nu fie utilizat sau deteriorat. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si funcționarii produselor. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revandut ca și nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de preț rezultată din vanzarea produsului ca second-hand, fie la opțiunea clientului îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. În cazul în care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom inapoia contravaloarea produsului returnat, prin transfer bancar în contul IBAN specificat de către dvs. în declarație neechivoca trimisă prin e-mail. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maxim 14 zile calendaristice de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus. Nu veți plăti transportul pentru returnarea produselor în cazul în care ați primit un produs care prezinta defect de fabricație sau un produs greșit.
Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane fizice sau juridice care au efectuat mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.
Garanția de livrare Livrarea produsului sau produselor comandate se face în cel mai scurt timp de luni pana vineri (pentru produsele aflate pe stoc) si in orice caz nu mai tarziu de 30 de zile. În cazul în care coletul nu ajunge în timpul estimat de curier, îți oferim scuzele noastre precum și o reducere de 10% la următoarea comanda. Trebuie sa mentionam insa ca livrarea rapida nu se aplica în perioadele aglomerate din an precum Black Friday, Craciunul, Sărbătorile de Paște, sau 8 Martie, Halloween, sărbători legale sau evenimente neprevăzute (dezastre naturale, pandemii, epidemii etc.). *Pentru reducerea de 10% clientul trebuie sa contacteze www.urbanopticline.ro prin e-mail, telefon sau orice alta metoda de comunicare pentru a intra în posesia voucherului de 10% discount. Garanția de schimb a produselor Schimbarea produselor achizitionate de pe www.urbanopticline.ro este gratuita în termen de 30 zile calendaristice de la achizitionare. Schimbarea este valabilă doar dacă:
solicitarea de schimbare se face în termen de 30 de zile calendaristice de la achiziționarea produsului;
ambalajul nu a fost deteriorat;
cutia de lentile nu a fost desigilata;
produsul a fost achiziționat de pe site-ul ro;
Schimbarea produsului se face după cum urmează: Clientul trimite către furnizor produsul, acesta suportand taxele de transport/curierat. Furnizorul, după ce primește produsul, se obliga sa trimita gratuit (fără alte taxe) produsul cerut de
Comenzile cu produse personalizate (ochelari de vedere) nu intra in garantia de schimb a produselor. Montaj Gratuit Alege să îți faci ochelarii de vedere la www.urbanopticline.ro, iar manopera pentru montarea lentilelor este asigurata GRATUIT. Produse 100% originale Toate produsele de pe www.urbanopticline.ro sunt autentice. www.urbanopticline.ro comercializeaza lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere soluții și accesorii de calitate. Produsele sunt furnizate de mari producători de renume autorizați : Armani Exchange, Bolon, Hugo Boss, Ana Hickmann, Ray-Ban, Vogue, etc. Cu experiență în domeniu, în comercializarea online a lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate, www.urbanopticline.ro va ofera servicii de inalta calitate la preturi scazute.
Capitolul XVIII. Avize și certificări
www.urbanopticline.ro comercializeaza produse originale, sigilate conform standardelor CE. Produsele sunt certificate internațional ISO 9001 și avizate în România de Ministerul Sănătății. Lentilele de contact cu dioptrii sunt dispozitive medicale. Comercializarea dispozitivelor medicale (în magazine specializate sau online) este supusă normelor legale stabilite de Ministerul Sanatatii. Comercializarea acestor produse fără a deține autorizație de la Ministerul Sănătății este strict interzisă. Prevederile legale se aplica atat persoanelor juridice cât și persoanelor fizice. Comercializarea dispozitivelor medicale se realizeaza conform dispozitiilor Ordinului 566/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a titlului XX din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, referitoare la avizarea activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale si ale Ordinului 1009/2016 privind înregistrarea dispozitivelor medicale în baza naţională de date. Atât lentilele de contact cât și soluțiile de întreținere si curățare sunt dispozitive medicale din categoria IIB. S.C. FLOR OPTICAL S.R.L. (www.urbanopticline.ro) detine avizul de functionare necesar comercializarii dispozitivelor medicale.
Atenție: nu cumparati lentile de contact de la agenții economici neautorizati, vă riscați sănătatea!
Capitolul XIX. Exonerarea de răspundere
Informaţiile incluse pe site-ul www.urbanopticline.ro au caracter informativ şi sunt puse la dispoziţie cu bună credință, din surse pe care Vânzătorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informaţie intră sub incidenţa Legii privind dreptul de autor şi drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoştinţă Vânzătorului la adresa de e-mail office@urbanopticline.ro , pentru a putea fi luate măsurile legale necesare. www.urbanopticline.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea, improprie a produselor cumparate prin intermediul acestui site. Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastre de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu produsul de interes.
Capitolul XX. Declinare de Garanții; Limitarea Răspunderii
www.urbanopticline.ro nu poate fi responsabilă pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului său. Prin plasarea Comenzilor, Utilizatorul accepta in mod expres și fără echivoc Termenii si condițiile Site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicata în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizarii continutului și/sau la data plasării Comenzii. Urban Optic nu solicita Cumparatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale. Cumparatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. Urban Optic isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Cumparator ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Urban Optic. Clientul va informa Urban Optic asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de societatea noastra.
Capitolul XXI. Încheierea responsabilităților părților
Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către www.urbanopticline.ro, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării magazinului online. Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la magazinul online, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării magazinului online, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.
Capitolul XXII. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă
Orice tentativa de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportata autoritatilor competente. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Urban Optic Cumparatorului prin accesare si/sau expediere acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor. Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Cumparator si Urban Optic se va rezolva pe cale amiabila. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Cumparator si Urban Optic se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
Capitolul XXIII. Forta majora si cazul fortuit
Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata /exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului.
Capitolul XXIV. Dispoziții finale
Urban Optic isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului. In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, Urban Optic nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari etc, care nu sunt realizate de catre administratorul site-ului. Urban Optic isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.